Dojazd do klienta
Przedstawiam Państwu obrazek z codziennego życia: Po powrocie z pracy i zjedzeniu obiadu z rodziną, siadacie Państwo do komputera, żeby dokończyć bardzo ważny raport, który mieliście oddać nazajutrz swojemu przełożonemu, albo pracę zaliczeniową na studia, której pierwszy termin oddania minął w zeszły weekend, a ostateczny termin mija jutro. Niestety komputer zaczyna zachowywać się dziwnie. W końcu uniemożliwia jakąkolwiek pracę.
Jak dobrze każdy z nas zna taką historię z własnego życia? Prawda jest taka - w większości przypadków cokolwiek dzieje się złego z komputerem, przypada to na czas, kiedy jest on najbardziej potrzebny. Zresztą nie inaczej jest z pralką czy odkurzaczem.
W związku z tym proponujmy Państwu usługę Pogotowia Komputerowego. Jeśli coś się dzieje złego z Państwa komputerem proszę o telefon. Może uda się usunąć problem "na telefon", a być może potrzebna będzie nasza wizyta. Klientom, którzy już raz korzystali z naszych usług proponuemyę usługę pomocy zdalnej. Wymaga to jednak wcześniejszej wizyty i instalacji odpowiedniego oprogramowania. Około 60 do 70% problemów daje się usunąć tą drogą. Oprócz wymiernej korzyści finansowej (usługa taka jest znacznie tańsza, ze względu na to, że klient nie ponosi chociażby kosztów dojazdu), umożliwia ona także znacznie szybsze usunięcie usterki.